گلکسی نوت ۳ باید چیزی بیشتر از یک گلکسی اس ۴ بزرگتر باشد
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
گلکسی نوت ۳ باید چیزی بیشتر از یک گلکسی اس ۴ بزرگتر باشد

 

 

 

باید با حقیقت روبرو شد، وقتی سامسونگ گلکسی نوت را در نمایشگاه IFA سال ۲۰۱۱ معرفی کرد، همه گفتیم دیوانگی است. آن موقع محبوب ترین تلفن هوشمند بازار ۳.۵ اینچی بود، چه کسی یک بچه فیل را بغل می کرد؟ اما به مرور این طرز فکر عوض شد و حالا خیلی ها به پا گنده های بازار، به دید وسایلی با قابلیت های کاربردی بیشتر نسبت به تلفن های هوشمند نگاه می کنند؛ وسیله ای که واقعا می تواند برخی نیازها به کامپیوتر را رفع کند، نه فقط سرگرمی و حضور در شبکه های اجتماعی را آسان کند.

 
پر واضح است که سامسونگ با گلکسی نوت ۲ به طرفدارانش نشان داد فقط یک گلکسی اس ۳ بزرگتر با قلم نساخته، بلکه ارزش افزوده ای واقعی با کاربردهای جدید در قالب قلمی هوشمند به وجود آورده. البته اینها باعث نمی شود واقعیت را نادیده بگیریم. گلکسی نوت ۲ به شکلی ناراحت کننده بزرگ است، گاهی حمل آن آدم را به توبه می اندازد، ولی خیلی ها کنار گذاشتن آن از زندگی شان را غیرممکن می دانند، و حتی با اینکه بسیاری مواقع از قلمش استفاده نمی کنند، دیگر ویژگی های خاص آن باعث شده رفیق همیشگی شان باشد.
 
اما دقیقا چیزی که می تواند -و باید- مورد توجه قرار بگیرد تا گلکسی نوت ۳ را از رقبای روز افزونی مثل اکسپریا Z اولترا متمایز کند، همین قلم استایلوس است که هنوز بسیاری افراد آن را جایگزین مناسبی برای قلم و کاغذ نمی دانند. فبلت ها تنها زمانی منطقی به نظر می آیند که بهتر و غنی تر از تلفن های هوشمند باشند. در مورد گلکسی نوت ۳، قلم استایلوس می تواند نقشی حیاتی در ایجاد این نگرش داشته باشد، زیرا لااقل امسال و با پرش بلند سونی، ابعاد بزرگ نمایشگر دیگر زمین بازی خانگی سامسونگ نیست.
 
۱. حس کار با آن باید مثل کاغذ باشد. شاید لازم نباشد اولین نمایشگر تلفن هوشمند با روکش غیربراق را در این محصول ببینیم، ولی حتما سامسونگ می تواند کاری کند که کار با قلم استایلوس روی این سطح، حسی طبیعی داشته باشد. اگر نوک S Pen طوری ساخته شود که موقع وارد کردن نوشته ها و شکل ها کمی حس زبری کاغذ را منتقل کند، دیگر تنها فرق بین نوشتن روی کاغذ و نمایشگر هم از میان برداشته می شود. ولی تا آن موقع حس نوشتن روی کاغذ با هیچ چیز قابل جایگزینی نیست. 
 
۲. یادداشت ها باید قابل جستجو باشند. این هم می تواند دلیلی مهم برای پرهیز از نوشتن روی فبلت باشد. اساسا یکی از دلایل مهم برای نوشتن و نگهداری متن ها به شکل دیجیتال، این است که محتوای آنها قابل جستجو و ارجاع دادن است. اما در کار با قلم استایلوس، نوشته ها با نقاشی تفاوتی ندارند و این خوب نیست. مطمئنا سامسونگ می تواند بدون راهکارهای اضافه و گیج کننده ای مثل تگ و این طور چیزها این ایراد را هم رفع کند. در غیر این صورت یک دلیل مهم دیگر برای استفاده نکردن از قلم استایلوس و نخریدن فبلت داریم.
 
انتظارات شما از گلکسی نوت ۳ چیست؟
 
منبع:نارنجی
 

 


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: